Los bericht bekijken
  #5  
Oud 17 mei 2016, 14:10
Werklustige50plusser Werklustige50plusser is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2016
Berichten: 4
Werklustige50plusser is on a distinguished road
Standaard

Hallo Jappe,

Je brief bevat wat kromme zinnen, daar moet je echt even goed naar kijken.
Een voorbeeld van een kromme zinnen in jouw brief staan hieronder "fout" = rood, beter is blauw.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jappe0007 Bekijk bericht
.... Zelf ben ik een enthousiaste, leergierige en gepassioneerde jongeman die gebeten bezetenis door alles wat te maken heeft met gezonde voeding. omdat ik weet dat dit ook echt een grote opmars aan het krijgen is. verander dit liever in: Gezonde voeding is met een grote opmars bezig en daar wil ik graag aan bijdragen.

Dit Gezonde voedingis echt een grote passie van mij en door mijn werkervaring in de horeca en in de keuken wil ik dit nu verder inzetten in de voor gezonde voeding.

En dit bij jullie een goede kans ook omdat jullie een zaak zijn dat een grote groei krijgt en zeker potentieel heeft. Het lijkt mij dat jullie zaak een grote groei doormaakt. Het concept heeft zeker potentieel en ik hoop dan ook dat ik bij jullie een kans maak om aan de slag te gaan.

Zelf ben ik ook heel veel bezig met het koken van nieuwe dingen en voor mensen te koken. en ik krijg heel veel Vaak krijg ikde raad om daar in verder te gaan. omdat Mensen in mijn omgeving zeggen wel eens dat wel is zeggen dat dit echt een talent van mij is.
Steekwoorden die bij mij passen zijn:ambitie, creativiteit en kwaliteit leveren. zijn echte steekwoorden voor mij.

Wat ik doe wil ik dan ook altijd zo goed mogelijk doen, en ik denk daarmee een positieve bijdrage aan jullie zaak te kunnen leveren.

daarom wil ik dan ook heel graag een positieve bijdrage aan jullie zaak kunnen leveren.

Ik kijk er dan ook naar uit om tijdens Het zal mij eenn plezier zijn om ineen persoonlijk gesprek mijn sollicitatie ervaring en kennis verder toe te lichten

met vriendelijke groet,
Heel veel succes!
__________________
Met vriendelijke groet,
Liesbeth
Met citaat reageren