Discussie: Loopbaan suggesties
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 24 oktober 2013, 01:07
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Ik denk dat je bang bent om je zekerheden te verliezen. Je bent nu niet tevreden, maar je weet wat je hebt.

Want stel dat je wel iets nieuws zou proberen en het valt tegen, dan heb je misschien spijt dat je het oude en vertrouwde los hebt gelaten.

Ik weet dat je kunt leren van nieuwe ervaringen en dat weet jezelf ook, maar wat je mist is een goede coach/begeleider. Iemand die er voor je is en die objectief naar je kan kijken en je helpt om je zelfvertrouwen op te bouwen.

Die mensen vind je hier, maar kijk ook eens in je omgeving. Zoek dan niet een voorzichtig persoon, maar iemand met lef. Iemand die niet bang is om nieuwe dingen aan te pakken, maar wel iemand die zich in jou kan verplaatsen. Of in elk geval iemand die respect voor je heeft en die met je mee wil denken en die positief en opbouwend is.

In mijn rol als coach/begeleider zie ik mensen groeien en zelfvertrouwen krijgen. Ik ben die persoon met lef, maar ik leer ook veel door goed te kijken naar de ander die anders is dan ik. Want ook al ben je anders, je kunt toch een hoop overeenkomsten hebben en van elkaar leren.

We kennen elkaar nu al een hele tijd, maar hebben elkaar nog nooit in het echt ontmoet. Toch bijzonder het contact wat je online kunt hebben

Ik hoop dat jij jezelf blijft ontwikkelen en dat je ook andere mensen op het forum tips en suggesties gaat geven, want ik denk dat je dat goed zou kunnen. Probeer het eens uit en kijk wat het je brengt. Ik ben benieuwd.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren