Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 februari 2009, 16:57
sorbetje sorbetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2009
Berichten: 4
sorbetje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief nurse practitioner

Het is al een eeuwigheid geleden dat ik heb gesolliciteerd....ik hoop dat jullie wat aanvullingen kunnen/willen geven

dit is de brief....

Eigen naam
werkgever
Betreft: vacature Nurse Practitioner
Plaats en datum
Geachte xxxxxx
Uw vacature,voor Nurse Practitioner, geplaatst op de website van ziekenhuis xxx, trok gelijk mijn aandacht en na een telefonisch contact met xxx wil ik naar deze functie solliciteren.
De patiëntencategorie waarvoor de Nurse Practitioner gevraagd wordt is mij zeker niet onbekend. Ik heb – met veel plezier- geruime tijd op de afdeling x van dit ziekenhuis x gewerkt.
De inhoud van mijn huidige functie als Nurse Practitioner in de zorg aan mensen met een verstandelijke beperking vertoont grote overeenkomsten met de functieomschrijving die in de vacature wordt gesteld.
Het team van Nurse Practitioners waar ik thans deel vanuit maak verleent consulten in de medische en/of verpleegkundige zorg. Deze consulten kunnen zowel intra als extramuraal worden verleend. Het zelfstandig uitvoeren van spreekuren is hier een onderdeel van.
Uit het eerder genoemde telefonische contact bleek eveneens dat er binnen deze functie volop mogelijkheden zijn om deze mede te ontwikkelen en vorm te geven. Ik denk dat ik de ervaring, opgedaan in mijn huidige functie, zeker kan gebruiken om de kwaliteit van zorg aan de patiënt te verbeteren.
Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Met een vriendelijk groet
xxxxxx
Met citaat reageren