Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 januari 2012, 01:53
Shayna
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatie Tandartsassistente, advies

Goede avond,

Ik ga even iets over mij vertellen dan kunnen jullie mijn Situatie beter begrijpen.

Ik ben met 18 uit Duitsland naar Nederland gekomen, heb een Cursus Nederlands gevolgd en bij een Fastfoodketen gewerkt en daardoor ook mijn Nederlands verbeterd. Ik heb bij dit Bedrijf na een Jaar en succesvole Opleiding als Crewtrainer gevolgd en hun vroegen mij ook of ik Manager wilde worden, maar omdat ik moest verhuizen kon ik dit helaas niet doen. Ik werd overgeplaatst naar een andere Vestiging, helaas wilden ze er na 6maanden mijn contract niet verlengen, en nu ben ik werklos.
Ik kan heel goed in een team werken, mensen helpen en assisteren en ik kan ook goed leren en als het kan of nodig is wil ik mij ook graag verder ontwikkelen.

Op werk.nl heb ik een Vacature gezien voor Tandartsassistente evtl leerbaan, maar dat weet ik tot 9Januari niet zeker, omdat ze op vakantie zijn.
Ik weet al zeker dat ik ga bellen omdat ik heel graag wil weten of ze ook mensen zoeken zonder ervaring/opleiding etc. omdat ik het altijd al spannend vond om mensen te helpen, te assisteren maar toch ook snel en selfstandig te kunnen werken.

Omdat solliciteren in Duitsland toch iets anders is dan hier, zou ik graag weten of jullie mij even met mijn Cv en Sollicitatiebrief kunnen helpen.

Als ik gebeld heb, zou ik graag nog toevogen, dat ik met ** gebeld heb en etc.

Tot nu toe ben ik zo ver gekomen....





Sollicitatie Tandartsassistente


Geachte heer/mevrouw ****

Via een Vacature op werk.nl heb ik vernomen dat u op zoek bent naar een Tandartsassistente. Graag had ik mij aangeboden om te solliciteren voor deze job.

Door mijn vorige job heb ik reeds ervaring in het werken met klanten. Zo heb ik bijvoorbeeld bij **** gewerkt als Fastfoodmedewerker en heb ik tijdens mijn Opleiding als Crewtrainer ervaring opgedaan in zelfstandigheid, teamwerk en ondersteuning van de Manager op administratief gebied.

XXXXXXXXXXXXXX

Ook was ik verantwoordelijk voor het uitvoeren van HACCP, Spullen voor de dagelijkse gebruik schoonmaaken, Apparatuur controleeren en bijhouden, als het nodig was kleine Dingen vervangen of aan de Manager doorgegeven.

Snelle en vriendelijk service, met een glimlach op je gezicht was een vereiste standaard, die ik met plezier volgde.
Ik werk vlot met de Pc, heb voldoende typervaring en ben stress- zoals bloedbestendig.

XXXXXXXXXXXXXXXX

Ik ben van mening dat deze vaardigheden een meerwaarde kunnen betekenen tijdens het werken in de Praktijk. Voor verdere informatie over mijn persoonlijke vaardigheden en kwaliteiten verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae.

Mocht u mijn Sollicitatie gunstig beoordelen, dan ben ik graag bereid de details van mijn curriculum vitae te bespreken tijdens een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,



Ik zou graag even weten of het zo goed is, het gedeelte tussen de "XXXXXXXXX" ben ik nog niet 100% zeker van en zou ik graag willen weten wat ik eran kan verbeteren.
Het bloedbestending heb ik erbij geschreven omdat in de vacature stond dat je tegen bloed moet kunnen, ik kan mijn eigen bloed alleen niet zien als ze gaan prikken maar met iemand anders bloed heb ik geen problem.
Ook weet ik niet zeker of ik erbij moet schrijven dat ik nog helemal geen Opleiding/Ervaring heb.
Mijn CV heb ik ook even bijgevoegd.






Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Shayna
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Curriculum_Vitae_Shayna.doc‎ (16,5 KB, 79x gelezen)