Los bericht bekijken
  #3  
Oud 28 juni 2012, 20:16
wileenbaan wileenbaan is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 25 januari 2012
Berichten: 27
wileenbaan is on a distinguished road
Standaard

Ik kijk natuurlijk ook naar gewone banen (zonder uitzendbureau).

Bij mij is het vooral dat ik gewoon nog geen beeld heb van de ideale baan. Ik dacht altijd dat dat accountant was maar daar ben ik behoorlijk van teruggekomen. Is geen wereldje voor mij en de work life balance bij de big four daar geloof ik niet zo in is meer een work balance. haha.

Het enige wat ik nu al weet is dat ik het liefst op de financiele afdeling bij het liefst een iets groter bedrijf terecht kom. Daarbij vind ik een van de belangrijkste dingen of ik het met de mensen kan vinden. Dat realiseer ik mij op dit moment. Dus dan is werken via een uitzendbureau met korte contracten zowiezo een beter idee. Alhoewel als je via een bedrijf werkt (zonder tussenkomst van een uitzendbureau) dan kun je natuurlijk ook om een halfjaar contract vragen. Maar denk dat de meeste bedrijven dan toch vaker iemand zoeken voor de lange termijn.

Maar uit jouw reactie kan ik in elk geval halen dat het je wel een extra zetje kan geven. Het levert toch iets extra's via een uitzendbureau. Maar het zal ook wel een beetje aan het niveau en de ervaring van de intercedente liggen met wie je spreekt.

In elk geval bedankt voor de reactie.
Met citaat reageren