Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 april 2013, 16:25
Cumali Cumali is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 april 2013
Berichten: 1
Cumali is on a distinguished road
Standaard Ik weet het niet even niet meer!

Beste allemaal,

Ik weet het gewoon even niet meer, wie kan mij helpen??
Zelf heb ik de HBO beroeps opleiding Life Coaching zo goed als afgerond.
Een communicatie training (NLP) practitionair + master studie afgerond. Daarvoor een MBO management studie afgerond. Ik heb 5 jaar ervaring opgedaan in de detailhandel verkoop als verkoper en als manager. Ik heb in de commerciële sales gewerkt als sales medewerker en sales manager. Ik heb nu 3 jaar officieel mijn bedrijf als coach. Ik ben 5 jaar officieel bezig met trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.

Ik wil het liefst of een volwaardig bedrijf starten en runnen of een volwaardige loopbaan functie beoefenen waarin ik al mijn kwaliteiten en talenten kan benutten. Maar ik weet gewoon niet meer waar te zoeken. Wie kan mij helpen? Ik moet een vast inkomen hebben om mijn (dure, particulieren) opleidingen terug te betalen. En tegelijkertijd wil ik werk doen waar ik met hart en ziel mee bezig kan zijn. Ik weet het gewoon even niet meer, ik kan er ook om lachen maar ik wil hier echt snel uit komen.

Wie oh wie is die held die ik vaak ben geweest voor anderen en kan mij hier uit helpen???

Met hartelijke groeten, Cumali
Met citaat reageren