Los bericht bekijken
  #5  
Oud 6 januari 2009, 15:13
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Solicitatie Taxichauffeur

Hallo Leonardo,

Er kan wel wat veranderd worden aan je brief wat tegelijkertijd een curriculum vitae is. CapsLock zou ik achterwege laten, het is zo ook wel te lezen. In een brief of curriculum vitae kun je dat ook beter niet doen.

In een curriculum vitae komen alle feitelijke gegevens te staan zoals je persoonlijke gegevens, opleiding, werkervaring, hobby's en/of interesses en overige belangrijke zaken zoals je taalkennis. Als je onderaan dit bericht even op bijgevoegde bestanden klikt, dan vind je daar een voorbeeld voor een curriculum vitae.

In je begeleidende brief kun je vertellen waarom je bij het bedrijf wilt werken en waarom je vindt dat jij geschikt bent voor de functie. Om je te kunnen helpen met een brief heb ik wat meer informatie nodig.

Reageer je op een advertentie of is het een open sollicitatie? Wat heb je gedaan vanaf 2004 en wat doe je nu? Heb je de papieren die nodig zijn om taxichauffeur te worden of wil je hiervoor opgeleid worden? Je zou wat sollicitatiebrieven op dit forum kunnen lezen en proberen in je eigen woorden een brief op te stellen. Als je de brief en je curriculum vitae dan plaatst, dan kunnen we verder kijken.

Ik weet niet of er mogelijkheden zijn in jouw woonomgeving of dat je bereid bent om te reizen, maar misschien kun je eens informeren bij Taxiwerq.nl
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Curriculum Vitae voorbeeld.doc‎ (27,5 KB, 164x gelezen)
__________________
Rianne
Met citaat reageren