Los bericht bekijken
  #2  
Oud 21 mei 2009, 17:32
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie dierenspeciaalzaak

Ik vind het een goede eerste opzet, waaruit een sterke motivatie blijkt. Maar er is natuurlijk altijd wat te verbeteren

Citaat:
Op dit moment ben ik werkzaam als verkoopmedewerkster bij Faunaland *** , waar ik op vrijdagavond alleen in de winkel sta. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging, in een andere omgeving.
"Waarom?" denk ik dan als lezer. En dan bedoel ik niet iets negatiefs in je huidige werk, maar het positieve erin: zoek je grotere verantwoordelijkheid, wil je doorgroeien?

Citaat:
Maakt voor mij niet uit of het parttime of fulltime is.
Dit klinkt opeens als spreektaal, in een verder goed geformuleerde brief. Minimaal moet de zin beginnen met "Het maakt ...", maar dan nog klinkt het onlogisch en te informeel. Ik zou iets zeggen als "Ik ben beschikbaar voor een fulltime of parttime baan vanaf 32 uur per week."

Citaat:
Doordat ik verkoopervaring heb, passie voor dieren heb, gevoel heb voor mensen, initiatiefrijk ben, flexibel ben
Dat is een hele lijst goede eigenschappen die je jezelf toeschrijft, maar ik zou proberen wat meer aan te tonen dat je deze kwaliteiten hebt i.p.v. dat alleen maar te beweren.
__________________
René
Met citaat reageren