Los bericht bekijken
  #3  
Oud 21 mei 2009, 17:57
ri1987 ri1987 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 10
ri1987 is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie dierenspeciaalzaak

Ik heb mijn CV hier en daar aangepast...

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer/mevrouw,

Sinds het eerste jaar van mijn mbo-opleiding beheerder/bedrijfsleider dierverzorging is het mijn droom om in een dierenspeciaalzaak te werken. Om meer kennis te verkrijgen in deze branche ben ik na deze opleiding ook nog de opleiding tot paraveterinair gaan volgen.

Nu 5 jaar later is het de tijd om mijn droom uit te laten komen. De reden dat ik deze open sollicitatie stuur is dat ik graag met mensen en met dieren wil werken. Het begeleiden en adviseren van klanten bij hun aankopen vind ik enorm leuk. En door de voedingscursus van Hill’s weet ik ook redelijk veel hierover. Maar ook de uitstraling en netheid van de winkel hebben een hoge prioriteit bij mij.

Op dit moment ben ik werkzaam als verkoopmedewerkster bij Faunaland ***, waar ik op vrijdagavond zelfstandig in de winkel sta. Ook ben ik op dit moment werkzaam bij Dierenhotel *** waar ik in teamverband werk. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging, in een andere omgeving waar ik meer ervaring kan opdoen en kan doorgroeien. Ik ben beschikbaar voor een fulltime of een parttime baan.

Doordat ik verkoopervaring heb door mijn werk bij Blokker BV en Faunaland en de volgende eigenschappen bezit:
-Passie voor dieren, met name gezelschapsdieren zoals honden , katten en konijnen.
-Gevoel heb voor mensen, ik kan me inleven in de klant en bepalen wanneer iemand hulp nodig heeft.
-Initiatiefrijk ben door kansen en problemen te signaleren en daarvoor voorstellen en oplossingen aan te dragen zodat de winkel optimaal kan zijn.
-Flexibel ben en geen bezwaar heb tegen wisselende werktijden ben ik een goed persoon die u wel kan gebruiken in uw dierenspeciaalzaak.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik mijn brief willen toelichten in een persoonlijk gesprek.
Met citaat reageren