Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 september 2008, 15:10
banenzoeker banenzoeker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 4
banenzoeker is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief allround medewerker Verhuur.

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe baan en ik ben dan ook druk aan het solliciteren. Maar tot nu toe nog zonder succes !

Zou iemand mijn brief willen doorlezen en voorzien van commentaar?

Geachte heer/mevrouw,

Op uw website heb ik uw advertentie gelezen waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een allround medewerker Verhuur. Deze vacature heeft mijn interesse gewekt. Hopelijk wekt deze brief uw interesse!

Ik ben iemand die graag met mensen omgaat en gemakkelijk contacten legt. Vanuit mijn huidige functie weet ik dat ik klantgericht en flexibel ben. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ik ben goed in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.

De functie van allround medewerker Verhuur binnen uw organisatie spreekt me aan door de veelzijdigheid van de functie, maar vooral door de omgang met klanten. In deze functie zie ik kansen mijzelf verder te ontwikkelen en ik ben ook zeker bereid aanvullende opleidingen te volgen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw bedrijf te weten komen en de mogelijkheden voor samenwerking verkennen
.
Met citaat reageren