Los bericht bekijken
  #2  
Oud 30 juni 2010, 16:36
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie medisch secretaresse

Hoi!

Hier een reactie op je brief:

Geachte mevrouw XXX

Op uw website las ik dat u een vacature heeft voor een medisch secretaresse en graag stel ik me hiervoor kandidaat. Deze functie boeit mij enorm als studente Medical Management Assistant en ik geloof ook werkelijk dat ik er een geschikte kandidate voor ben.
WAAROM DENK JE DAT JE DE GESCHIKTE KANDIDAAT BENT? ONDERBOUWEN KOMT BETER OVER.

Tijdens mijn stage in het XXXX heb ik ervaring opgedaan door het uitvoeren van verschillende taken. Mijn werkzaamheden hebben bestaan uit onder andere archivering, telefoneren, typen van medische verslagen, onthalen van patiënten.

Wat ik erg leuk vind aan dit beroep is het brede takenpakket: het plannen, het maken van afspraken, het bijhouden van het medisch archief, het contact met patiënten,…

Het functieprofiel dat u zoekt sluit zeer goed aan bij mijn studies. Bovendien ben ik erg leergierig en bereid mij voortdurend bij te scholen. NOEM HIERIN ENKELE SPECIFIEKE DINGEN VAN DE FUNCTIE, NIET ALLEEN DAT HET AANSLUIT. DIT GEEFT AAN DAT JE JE ERIN HEBT VERDIEPT.

Voor meer informatie over mijn vaardigheden en studies, alsook voor mijn contactgegevens, verwijs ik u naar mijn cv, die ik als bijlage toegevoegd heb. DEZE ZIN ZOU IK WEGLATEN, ONDERAAN NOEM JE AL DAT JE EEN BIJLAGE MEESTUURT. OOK HOEFT JE NIET TE VERMELDEN WAT ER IN EEN CV STAAT, DIT IS LOGISCH. IK ZOU DE LAATSTE ZIN WIJZIGEN IN IETS VAN "Deze brief geeft een beknopte indruk van mijzelf. Daarom kijk ik uit naar een kennismakingsgesprek."


Hoogachtend,




XXX

Bijlage: Curriculum vitea
CURRICULUM VITAE IS DE JUISTE SPELLING
Met citaat reageren