Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 mei 2012, 09:24
marit1 marit1 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2012
Berichten: 5
marit1 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief (assistent) begeleider

Ik ben bijna klaar met mijn opleiding en ben druk bezig met het zoeken naar een baan, maar ik zou nog wel wat hulp kunnen gebruiken met mijn brief. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.



Betreft: (Assistent) Begeleider 24 – 30 uur

Geachte heer/mevrouw,

In de wekelijkse mailing van Zorgselect.nl kwam ik de vacature (Assistent) Begeleider tegen. Graag wil ik naar de functie van (Assistent) Begeleider solliciteren.

Mijn naam is xxx en ik ben 20 jaar oud. Op dit moment ben ik bezig met het afronden van de opleiding Medewerker Maatschappelijke Zorg op niveau 4.

De vacature spreekt mij erg aan omdat ik een opleiding in de gehandicaptenzorg volg en ik op zoek ben naar een leuke en actieve baan. Ik heb inmiddels 2 jaar ervaring binnen de gehandicaptenzorg. Ik heb daarvoor ook met verschillende doelgroepen gewerkt binnen de zorg. Wat mij voldoening in het werk geeft is dat je de cliënt helpt een zo zelfstandig, normaal en gelukkig leven te laten leiden. Door mijn ervaringen met het werken met gehandicapten weet ik zeker dat ik daar verder mee wil in de toekomst.

Wat mij typeert in het werk zijn onder andere mijn empathie, het zorgzame, mijn enthousiasme, de humor en betrouwbaarheid. Ik sta altijd klaar voor mensen die mij nodig hebben. Daarbij sta ik open voor nieuwe ervaringen.

Ik hoop dat deze brief genoeg informatie bevat om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Ik zie uit naar een spoedige reactie.


Met vriendelijke groet,

xxx
Met citaat reageren