Los bericht bekijken
  #5  
Oud 26 mei 2012, 11:49
marit1 marit1 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2012
Berichten: 5
marit1 is on a distinguished road
Standaard

Ik heb wat hulp gehad maar het hoge ik gehalte krijg ik er niet uit, heb je daar nog tips voor?


Betreft: (Assistent) Begeleider 24 – 30 uur

Geachte heer/mevrouw,

In de wekelijkse mailing op Zorgselect.nl kwam ik de vacature (Assistent) Begeleider tegen. Graag wil ik naar de functie van (Assistent) Begeleider solliciteren.

Mijn naam is xxx xxx en 20 jaar oud. Op dit moment ben ik bezig met het afronden van de opleiding Medewerker Maatschappelijke Zorg op niveau 4.

De vacature spreekt mij erg aan omdat ik de laatste jaren met verstandelijk gehandicapten heb gewerkt en mij dit veel voldoening oplevert. Daarnaast ben ik op zoek naar een motiverende en actieve baan. Ik heb inmiddels 2 jaar ervaring binnen de gehandicaptenzorg. Daarvoor heb ik stage gelopen met de doelgroep ouderen en kinderen. Die periode heb ik gebruikt om te ontdekken wat ik echt leuk vond. Door mijn ervaringen met het werken met gehandicapten weet ik nu zeker dat ik daar verder mee wil gaan.

Voor mij is het een uitdaging om cliënten passende begeleiding aan te bieden, aangepast op hun niveau en mobiliteit. Ik ben van mening dat ik door mijn creativiteit, positieve instelling en geduld goed kan omgaan met diverse situaties. Deze kwaliteiten wil ik graag inzetten binnen uw instelling. Voor een volledig overzicht van mijn ervaring en opleiding verwijs ik u graag naar mijn bijgevoegde cv.

Graag kom ik deze informatie toelichten in een persoonlijk gesprek.

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren