Los bericht bekijken
  #3  
Oud 16 april 2013, 20:13
Miran Miran is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 april 2013
Berichten: 2
Miran is on a distinguished road
Standaard

Hoi Yvonne,

Bij deze mijn feedback op je sollicitatiebrief. Ik mis nog een goede motivatie waarom je juist bij deze instelling wilt werken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yvonne1987 Bekijk bericht
Betreft: vacature Assistent woonbegeleidster

Geachte Heer/Mevrouw,

Naar aanleiding van de uw vacature die op de uw website stond, solliciteer ik op de baan als Assistent woonbegeleidster. Ik ben op zoek naar een parttimebaan, als Assistent woonbegeleidster bij een zorginstelling hier in de buurt hier in de buurt zou ik weglaten als motivatie om te reageren. vandaar mijn reactie op de vacature.

In september 2010 ben ik begonnen met de opleiding als Helpende en heb ik stage gelopen bij twee verschillende zorginstellingen. De eerste periode van 20 weken was bij ….in Raalte, dit is een woonvorm voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking deze uitleg zou ik weglaten.. Ook heb ik 20 weken stage gelopen bij…., dit is een verzorgingshuis in Raalte. Dit zou ik hier weglaten.Tijdens deze stages heb ik veel ervaring opgedaan in het verzorgen van mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking en mijn affiniteit ligt dan ook helemaal bij het werken met mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking Bij het werken met mensen uit deze doelgroep.. Wat ik zo mooi vind aan dit werk is dat je deze mensen zodanig begeleidt en stimuleert in hun zelfredzaamheid en dagelijkse handelingen zodat je ze ook kan laten deelnemen in de maatschappij zoals ieder ander persoon. Wat ik ook belangrijk vindt is dat je plezier in je werk moet hebben.

Ik zou mijzelf omschrijven als iemand die prettig in omgang is, goed zelfstandig kan werken maar, komma voor de maar ook in teamverband en ik ben een harde werker. Flexibel, ervaren en taakgericht zijn kwaliteiten die op mijn mij van toepassing zijn. Nu zou ik graag mijn werkervaring en kwaliteiten aan jullie willen laten zien. Ik zou hier iets in de trant van 'deze vaardigheden zou ik graag bij jullie willen inzetten' doen.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,

Yvonne …

Bijlage: Curriculum Vitae
[/QUOTE]
Met citaat reageren