Los bericht bekijken
  #3  
Oud 5 december 2006, 21:55
MJR MJR is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 december 2006
Berichten: 2
MJR is on a distinguished road
Standaard Re: Verder met verloskunde of iets anders? Hoe kom ik daar achter?

Hoi Rens,

Allereerst wil ik je bedanken voor je support, het voelt fijn om te weten dat mensen je begrijpen en meeleven.

Ik heb zelf ook gedacht dat ik verloskunde uit mijn systeem kon verbanen, maar ik betrap mezelf nogsteeds op het bezig zijn met verloskunde.

Ik wil voor mezelf ook een timeout. Nu werk ik in de thuiszorg, maar dit is niet wat ik voor altijd wil doen. Deze baan is een baan dat alleen voor bepaalde tijd leuk is. Ik geniet nog van de mensen en van het werk, maar het is zeker niet mijn ding.

De huisarts heb ik al gesproken (hij vond een psycholoog niet nodig), maar op mijn verzoek mocht ik toch naar een psycholoog. De wachttijden zijn uufffff.... lang!

Doordat ik zeker over kom bij mensen vergissen mensen zich heel vaak in wat er daadwerkelijk in me omgaat.

Ik ben ambitieus, ik vind een hele hoop dingen leuk, maar weet momenteel niet wat ik verder kan doen om op de leuke baan uit te komen. De baan waarbij ik niet perse 4 jaar voor hoef te studeren en waarmee ik per direct kan beginnen, dus werken en leren tegelijk.

Ik voel me soms nogal leeg.

Het is moeilijk om te solliciteren naar een baan, als je niet weet wat je wilt en onzeker bent.

Gr. M.
Met citaat reageren