Los bericht bekijken
  #5  
Oud 17 oktober 2008, 12:18
celienepiene celienepiene is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Berichten: 5
celienepiene is on a distinguished road
Standaard Re: Graag commentaar op Solicitatiebrief.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk bericht
Graag commentaar op onderstaande solicitatiebrief met betrekking tot stijl, type- en schrijffouten (na 6 jaar terug in NL en heb begrepen dat er weer nieuwe spellingsregels zijn) en indeling. Moet deze nog bondiger worden?

Alvast bedankt.

Fred
__________________________________________________ ___________________________________________

************
************
************


********, 14 oktober 2008


<Bedrijf*******>
<************>
<************>
<************>



Betreft: Sollicitatie naar de functie Internationaal Projectmanager.

Geachte ********

In 2014 wordt het wereldkampioenschap voetbal in Brazilië georganiseerd. Dit heeft recentelijk geleid tot een investeringstraject van de Braziliaanse luchthaven autoriteit Infraero om de meeste luchthavens uit te breiden. Samen met het gegeven dat Brazilië één van de snelst groeiende economieën is, biedt dit voor ******** mogelijkheden om haar activiteiten in Zuid-Amerika te intensiveren. Dit in combinatie met uw internationale projectorganisatie heeft mij doen besluiten om op uw vacature internationaal projectmanager, zoals op uw website is gepubliceerd, te solliciteren.

Deze baan past goed bij mij omdat ik gedurende mijn hele carrière voornamelijk op projectbasis in zowel Europa maar ook in Azië en vooral Zuid-Amerika werkzaam ben. Hoe het is om afgerekend te worden op behaalde projectresultaten, het manoeuvreren tussen verschillende culturen en belangen tussen diverse projectdeelnemers, weet ik als geen ander.

Het medeopstellen van contracten tijdens de acquisitiefase en als eindverantwoordelijke omgaan met complexe contracten heeft bijgedragen tot een goede ontwikkeling van stressbestendigheid en de diverse disciplines van project management.

Met name door mijn verblijf van 6 jaar in Brazilië heb ik veel ervaring opgedaan in het aansturen van interculturele en internationale projectteams. Specifieke vaktechnische ervaringen, data en persoonlijke gegevens zijn te vinden in de bijgevoegde CV.

Ik denk dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een goede kandidaat ben voor deze functie. Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen.



Hoogachtend,
(Of is dit tegenwoordig: Met vriendelijke groet,)



********


Bijlage: Curriculum Vitae

De brief is er lang, je kan het korter en bondiger maken al door de eerste alinea in te korten. Kijk op deze manier al je alinea's even na zodat de brief overzichtelijker is en makkelijker leesbaar.

Gr.celienepiene
Met citaat reageren