Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 oktober 2009, 12:49
DJMaster DJMaster is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2009
Berichten: 5
DJMaster is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief marketingonderzoeker graag opmerkingen

Beste forumleden,

Hieronder mijn sollicitatiebrief. Is deze goed of moet er nog veel gecorrigeerd worden?

Geachte mevrouw,

Ondernemerschap, cijfermatig en commercieel inzicht zijn de competenties die u zoekt in een marketingonderzoeker. Deze competenties zijn mij op het lijf geschreven, daarom wil ik door middel van deze brief mijn interesse in deze vacature kenbaar maken.

Momenteel ben ik werkzaam als douane medewerker bij (xxxx). In deze functie ben ik onder andere verantwoordelijk voor de invoer -en uitvoeraangifte van goederen van en naar Benelux. Daarnaast maak ik verschillende rapportages voor de logistieke manager en geef zo veel mogelijk steun aan het douane team. Tevens behoort het bijhouden van de administratie tot mijn werkzaamheden. Hoewel ik dit werk met veel plezier doe, ben ik meer geďnteresseerd in een baan die met mijn studie te maken heeft. Mijn hart ligt namelijk bij marketing.

Ik heb de opleiding Commerciële Economie gevolgd. Tijdens de opleiding heb ik vakken gehad als marketing, marktonderzoek en product –en brandmanagement. Deze vakken sluiten goed aan bij de functie van marketingonderzoeker. Zowel tijdens de studie als op mijn werk heb ik geleerd om prioriteiten in het werk te stellen, goed te plannen en werken met de deadlines.

(xxxxxx) is voor mij de ideale plek om mijn carričre een goede impuls te geven. Ik vind dat ik bij uw bedrijf een goede bijdrage kan leveren bij het versterken van de positie (xxxxxxx) op de advertentiemarkt.

Ik hoop dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek wil ik graag mijn gedrevenheid en enthousiasme toelichten.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxx

bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren