Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 oktober 2007, 20:30
lieselot
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Brief voor balie medewerkster. Wie wil hem checken??

Beste Eefje,

Ik heb je brief even nagekeken en enkele opmerkingen toegevoegd.


De tweede en de derde alinea zou ik van plaats verwisselen. Je zegt dan eerst welke kwaliteiten je te bieden hebt, en daarna beschrijf je wat je in die functie en dat bedrijf aantrekt.

Wat heb ik u te bieden? Als eerste beschik over goede communicatieve vaardigheden en heb een sociale instelling.
--> Eerst en vooral beschik ik over goede communicatieve vaardigheden en ben ik sociaal ingesteld.

Ten tweede: is dat ik in mijn huidige functie als receptioniste/gastvrouw relevante werkervaring heb opgedaan. Zoals het ontvangen van klanten, deze op hun gemak stellen en tevens informeren naar de wensen en behoeftes.
--> Daarnaast heb ik in mijn huidige functie als … relevante werkervaring opgedaan, zoals …

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geďnformeerd.
--> deze zin zou ik gewoon weglaten (zeker als je de alinea’s van plaats verwisselt zoals ik suggereerde)


de door uw aangeboden functie --> u

Daarbij komt kijken dat ik graag mijn steentje bij draag in een bedrijf die het mogelijk maakt om mensen te laten lopen zonder zorgen.
--> bijdraag
--> een bedrijf dat
--> wat bedoel je met “mensen te laten lopen zonder zorgen”?

Ik zie uw uitnodiging voor een vrijblijvend gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans om mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.



Hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes
Met citaat reageren