Los bericht bekijken
  #4  
Oud 11 september 2010, 10:37
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Geachte mevrouw xxxxxxx

In de door u geplaatste advertentie in de krant vrijdag 10 september j.l., las ik dat u op zoek bent naar een kandidaat voor de functie van ........

Graag solliciteer ik op deze functie omdat ik denk dat ik in het door u geschetste profiel pas. Ik ben een gedreven cijfermatig persoon die erg op de kleintjes let, accuraat en zorgvuldig te werk gaat. Ik ben zeer flexibel en leergierig aangelegd en kan goed prioriteiten stellen. Tevens kan ik goed in teamverband werken, maar als het moet ook zelfstandig.

De doelstellingen van uw organisatie spreken mij enorm aan. Ik zou graag in die omgeving mijn loopbaan verder vorm geven. In deze functie bij uw organisatie kan ik mijn vaardigheden bovendien uitstekend gebruiken. De werkzaamheden die in deze functie voorkomen, en in mijn huidige niet,vormen voor mij een extra uitdaging.

De veelzijdigheid en deze uitdaging spreekt mij enorm aan, en bovendien geeft deze functie mij de mogelijkheid een stap hogerop te komen in mijn loopbaan.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek meer van de functie en uw organisatie te weten komen, en de evt. mogelijkheden voor een samenwerking te bespreken.
Zoiets?
Ik heb de brief net even anders gemaakt.
Met citaat reageren