Los bericht bekijken
  #11  
Oud 21 februari 2012, 02:34
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanderv Bekijk bericht
In mijn laatste baan was ik Hoofd van IT afdeling van een grote multinational. met een budget van 16 M.Usd en totale afdelinggroote van 45 man.
Okay, dat schetst een totaal ander plaatje dan ik voor ogen had na je voorgaande verhaal.

Citaat:
Ik heb echter 15 jaar werkervaring, als netwerkbeheerder (CCNA), serveradministrator ( server 2000/2003), ben ITIL gecertificeerd en een bewezen trackrecord(referenties) in Servicedesk management.
Maar dit begrijp ik dan niet. Als je zware leidinggevende ervaring hebt, dan benadruk je toch niet je certificaten als netwerk- en serverbeheerder

Citaat:
Bovendien heb ik jarenlange ervaring in multiculturele omgevingen ( ik heb in drie verschillende landen gewoond en gewerkt, nederland niet meegeteld) en spreek ik 5 talen vloeiend.
Top! Maar als je solliciteert op een functie waarvoor dit relevant is, dan zal een werkgever toch niet op je mbo-opleiding van 15+ jaar geleden blijven hangen?

Je hebt volgens mij een sterk verhaal, maar ik vraag me af of de functies waarop je solliciteert en de manier waarop je jezelf presenteert wel met elkaar in overeenstemming zijn. Correct me if I'm wrong.
__________________
René
Met citaat reageren