Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 juli 2009, 13:16
Smoelie Smoelie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2009
Berichten: 5
Smoelie is on a distinguished road
Question Zelfstudie hbo-cursus?

Hallo,

om maar meteen met de deur in huis te vallen gooi ik maar meteen mijn vraag in de kring:

Zijn er mensen die ervaring hebben met het behalen van een hbo cursus diploma zonder hulp van een onderwijsinstituut?

Dit heb ik nl. wel gepresteerd met een MBO+ (Middle Management, Nemas) cursusdiploma .
Echter ben ik nu van plan om door te leren voor Logistiek Management (HBO niveau, Nemas).

Ik heb via Marktplaats.nl al een studiepakket overgekocht van een ex-LOI student (had er nooit tijd voor, studiemateriaal is dan ook vrijwel ongebruikt).
Ja, de lesstof is veel, maar dit veranderd niet als ik wel een onderwijsinstituut in de arm neem.

Maar waar ik wel benieuwd naar ben is of het schrijven van de scriptie niet te moeilijk is om zonder leraar te doen.
Ik kan nog wel een beroep doen op een leraar waar ik destijds op het MBO (Transport & Logistiek) les van heb gehad, die is universitair aan vanalles afgestudeerd, dus tot dusver geen probleem, en ik heb nog regelmatig goed contact met hem.

Maar voorkomen is beter dan genezen, dus als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en me hier wat tips over zouden willen geven: graag
Met citaat reageren