Los bericht bekijken
  #2  
Oud 3 mei 2011, 19:09
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda1985 Bekijk bericht
Naar aanleiding van mijn telefonisch contact met één van uw medewerkers
Ik zou even de naam noemen (... met mevrouw ****).

Citaat:
In deze baan waren mijn voornaamste werkzaamheden
Je zou ook kunnen zeggen: "Mijn voornaamste verantwoordelijkheden en taken waren ... " Dat geeft er wat meer gewicht aan.

Citaat:
Ook tijdens verschillende stages heb ik administratieve ervaring opgedaan, bijvoorbeeld met papierwerk ordenen, klanten ontvangen en werkzaamheden plannen. Deze ervaring kan ik inzetten bij uw bedrijf, en natuurlijk verder uitbreiden.
Misschien kun je deze alinea over je stages beter weglaten, daar de brief al vrij lang is en stages ondergeschikt zijn aan je werkervaring als administratief medewerker.

Citaat:
Maar… bovenstaande informatie over mijn werkervaring kunt u ook terugvinden in mijn CV. Daarom wil ik graag een toelichting geven waarom ik geschikt zou zijn voor de functie van vestigingsassistent buiten mijn werkervaring.
Iets te breedsprakige inleiding, voor mijn gevoel. Ik zou het bijvoorbeeld zo zeggen:

"Naast deze werkervaring, denk ik dat ook mijn persoonlijkheid en werkhouding mij zeer geschikt maken voor de functie van vestigingsassistent."

Citaat:
om een functie
om deze functie

Citaat:
Omdat ik aan het begin van mijn carrière sta, ben ik nog niet vastgeroest in gewoontes en kunt u mij vormen naar de voor u perfecte vestigingsassistente!
Tikje gewaagd, maar wel origineel, denk ik.
__________________
René
Met citaat reageren