Los bericht bekijken
  #4  
Oud 16 oktober 2008, 20:10
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Graag commentaar op Solicitatiebrief.

Hoi Fred,

Ik vind je brief wel bondig. Groene kleur = aanpassing. Waar een* staat heb ik iets weggelaten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk bericht
Betreft: Sollicitatie *Internationaal Projectmanager *

Geachte ********

In 2014 wordt het wereldkampioenschap voetbal in Brazilië georganiseerd. Dit heeft recentelijk geleid tot een investeringstraject van de Braziliaanse luchthaven autoriteit Infraero voor uitbreiding van de meeste luchthavens. Tezamen met het gegeven dat Brazilië één van de snelst groeiende economieën is, biedt dit voor ******** mogelijkheden om haar activiteiten in Zuid-Amerika te intensiveren. Deze ontwikkeling in combinatie met uw internationale projectorganisatie heeft mij doen besluiten om op uw vacature voor een internationaal projectmanager te solliciteren.

Deze baan past goed bij mij, omdat ik gedurende mijn hele carrière voornamelijk op projectbasis in zowel Europa als ook in Azië en vooral Zuid-Amerika werkzaam ben geweest. Hoe het is om afgerekend te worden op behaalde projectresultaten, het manoeuvreren tussen verschillende culturen en belangen tussen diverse projectdeelnemers* weet ik als geen ander.

Het medeopstellen van contracten tijdens de acquisitiefase en als eindverantwoordelijke omgaan met complexe contracten heeft bijgedragen aan een goede ontwikkeling van stressbestendigheid en de diverse disciplines van project management. Met name tijdens mijn verblijf van 6 jaar in Brazilië heb ik veel ervaring opgedaan in het aansturen van interculturele en internationale projectteams. Specifieke vaktechnische ervaringen, data en persoonlijke gegevens zijn te vinden in * bijgevoegd* CV.

Ik denk dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een aanwinst zal zijn voor uw bedrijf/organisatie. Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen.



Hoogachtend,(Of is dit tegenwoordig: Met vriendelijke groet,)
Met vriendelijke groeten is gangbaar. Hoogachtend kan wel, bij voorbeeld als je bij een advocatenkantoor solliciteert of bij een bedrijf of organisatie met een formele cultuur.

********


Bijlage: curriculum vitae
__________________
Rianne
Met citaat reageren