Los bericht bekijken
  #6  
Oud 25 december 2009, 14:35
F-Mwd F-Mwd is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 december 2009
Berichten: 8
F-Mwd is on a distinguished road
Standaard Re: Motivatiebrief opleiding MWD: willen jullie er (extra) kritisch naar kijken

Ik heb hem gewijzigd, HEEFT IEMAND ANDERS FEEDBACK??
xxx
xxx
xxx

Hogeschool Utrecht
T.a.v.: xxx
Heidelberglaan 7
3508 AJ Utrecht


xxx, 6 december 2009

Betreft: Motivatie voor de opleiding Maatschappelijk werk en Dienstverlening


Geachte mevrouw xxx,

Hierbij ontvangt u mijn motivatiebrief. In deze brief zal worden aangegeven waarom ik voor de Bachelor opleiding Maatschappelijk werk en Dienstverlening in aanmerking kom.

Momenteel ben ik bezig met de propedeuse van Social Work op de Hogeschool Utrecht in Amersfoort. Hiervoor heb ik MBO-Sociaal Cultureel Werk 4 gevolgd op ROC Amsterdam Gooi en Vechtstreek in Hilversum. Voor deze opleiding heb ik verschillende leerzame stages gevolgd. Ik heb een jaar stage gelopen op een kinderdagverblijf, in een buurthuis en in een jeugdcentrum. In het jeugdcentrum ‘xxx’ in xxx heb ik de proeve van bekwaamheid met succes behaald.

Graag kom ik in aanmerking voor de opleiding MWD omdat ik van nature dienstverlenend ben ingesteld. Het geeft mij voldoening om mensen op weg te helpen die verschillende leeftijden en/of cultuur hebben. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in individuele hulpverlening.


Graag verwijs ik u naar mijn curriculum vitae voor een compleet overzicht van mijn opleidingen, werkervaring en stages.


Met vriendelijke groet,

xxx
__________________
Now you’re in New York,
these streets will make you feel brand new,
Big lights will inspire you,
lets hear it for New York, New York, New York
Met citaat reageren