Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 maart 2011, 19:42
siri89 siri89 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 12
siri89 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief 24-uurszorg. Graag feedback!

Hallo allemaal,

Na het advies geven op een aantal vragen van andere leden, heb ik al meer inzicht gekregen over hoe een sollicitatiebrief er ongeveer uit moet zien.
Toch twijfel ik nog over mijn eigen brief. Zouden jullie mij willen voorzien van feedback? Voornamelijk inhoudelijk. Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Siri

p.s. Ik heb al gemaild voor meer informatie en of ik als bijna afstuderende student ook kan solliciteren. Dit kon, zolang ik kon aantonen dat mijn ervaring tijdens stage relevant is.

---------
Vacature informatie:

Het gaat om een 0-urencontract als Flexpoolmedewerker in de 24-uurszorg van kinderen en jongeren tussen de 6-18 jaar met communicatieve stoornissen en autisme, etc.

Profieleisen:
- Een HBO-opleiding of nog volgende. (SPH, Pedagogiek, CMV, of soortgelijke opleiding).
- Een afgeronde MBO-opleiding (SPW) met veel ervaring.

Een flexpoolmedewerker waarop de volgende eigenschappen van toepassing zijn:
- Durven aan- en doorpakken
- Conflicten niet uit de weg gaan
- Doe wat je zegt en zeg wat je doet
- Ervaring in het werk als pedagogisch begeleider, voorkeur in het werk met kinderen/jongeren met autisme
- Initiatief nemen
- Kritisch zijn
- flexibel
- grote mate van zelfstandigheid
- balans kunnen bewaken tussen afstand en nabijheid
- goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
- Kameleon eigenschappen!

En daarbij beschrijft de organisatie op de website het volgende (kort samengevat):
Goede samenwerking is belangrijk, persoonlijke ontwikkeling/leergierigheid van medewerkers is vereist, uiteindelijk doel is om de kinderen te helpen naar een grote zelfredzaamheid/zelfstandigheid en een betere kwaliteit van leven.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Sollicitatiebrief.doc‎ (27,5 KB, 354x gelezen)
Met citaat reageren