Los bericht bekijken
  #3  
Oud 12 maart 2011, 11:45
siri89 siri89 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 12
siri89 is on a distinguished road
Standaard

Hoi Liss,

Heel erg bedankt voor je reactie en de moeite die je hebt genomen!

Als ik het goed begrijp zou ik mijn brief dus nog wat persoonlijker kunnen maken aan de hand van praktijksituaties? Daar zal ik dan eens goed over na gaan denken!
Wel een vraagje, als ik te veel concrete voorbeelden ga noemen, is dat dan niet wat minder voor een eventueel komend gesprek? Ik dacht namelijk dat je sollicitatiebrief op zo'n manier uitnodigend moest zijn, zodat het vragen oproept bij de werkgever? En dat ik die vragen dan kan toelichten in het gesprek met die voorbeelden? Daar twijfel ik nog een beetje over.

Nou ik bedoelde juist niet doorgroeimogelijkheden, maar juist de mogelijkheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen. Dus zelf dingen bij te leren. Niet om door te groeien binnen de organisatie, dat juist niet.
Er staat zeg maar heel duidelijk in de visie van de organisatie beschreven dat ze het heel belangrijk vinden dat medewerkers willen blijven leren en zichzelf willen blijven ontwikkelen. En zelf vind ik dat ook heel belangrijk, omdat ik weet dat je nooit bent uitgeleerd. Dat zou ik toch wel als positief punt kunnen noemen of niet?

Nogmaals bedankt!
Met citaat reageren