Los bericht bekijken
  #3  
Oud 17 oktober 2014, 17:02
naomivandersan naomivandersan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2014
Berichten: 4
naomivandersan is on a distinguished road
Standaard

Beste xxx,

Met deze brief wil ik graag mijn interesse kenbaar maken voor een stageplaats binnen Stichtingxxxx.

Ik ben xxx, eerstejaarsstudent van de opleiding pedagogiek aan de Haagse Hogeschool. In de heteerste studiejaar biedt de Hogeschool mij de mogelijkheid om stage te lopen om meer ervaring op te doen met kinderen bieden ze de mogelijkheid of MOET je het?.
De reden dat ik bij peuterspeelzaal xx solliciteer is dat ik graag werkervaring wil opdoen op het gebied van kinderwerk. Ik werk zelf ook voor xxx als baliemedewerker bij centrum jeugd en gezin en Ik ik heb een fijne ervaring met Stichting xxx.
Tijdens mijn stage zou ik naast reguliere werkzaamheden ook projecten kunnen uitvoeren. De stageperiode duur duurt8 maanden en zou per 2 november in kunnen gaan.
De taken van pedagogisch medewerker in de peuterspeelzaal passen precies bij mijn opleiding/stageopdrachten en uiteraard ben ik daarnaast ook zeer gemotiveerd om zelf initiatieven te nemen wat voor een initiatieven?. Voor deze functie denk ik de geschikte persoon te zijn omdat ik representatief, stressbestendig en creatief ben. Ik hou van knutselen en met kinderen bezig te zonder 'te'zijn.

Bij deze hoop ik dat ik u heb overtuigd van mijn interesse en motivatie om stage bij stichtingxxniet alleen af te ronden met goede resultaten, maar ook om een waarde te leveren aan de organisatie. Graag verwijs ik u naar mijn CV.

Met vriendelijk groeten,

cl
Met citaat reageren