Los bericht bekijken
  #6  
Oud 4 december 2012, 22:36
Fris en Fruitig Fris en Fruitig is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 november 2012
Berichten: 11
Fris en Fruitig is on a distinguished road
Standaard

Okee, hier is m'n nieuwe brief.
Extra toelichting nogmaals:
Ik werkte bij Bedrijf Albert. Bedrijf Albert had een (een groot deel van) de helpdeskfunctie in opdracht van Bedrijf Berta. Ik solliciteer nu bij bedrijf Berta omdat ze de heldeskfunctie nu volledig zelf gaan doen.


Geachte mevrouw XXX,

Tijdens het afscheid bij mijn vorige werkgever, Bedrijf Albert, vernam ik van mijn teamleider Pieter Post dat de Berta-helpdesk een andere manier van werken zal gaan starten per maart 2013. Mocht u nog opzoek zijn naar een ervaren kracht dan bied ik met veel plezier mijn diensten aan. Middels deze brief wil ik u informeren over wat ik kan toevoegen aan uw team.

Mijn dienstverband bij bedrijf Albert is helaas wegens boventalligheid beëindigd. Ik ben echter nog verre van uitgekeken op een helpdeskfunctie. Wat mij zo aanspreek aan Bedrijf Berta is dat er altijd gestreefd wordt naar ontwikkeling en betere dienstverlening. Deze indruk heb ik niet alleen in mijn vorige baan opgedaan maar ook als burger van de stad Bertatown.

De afgelopen zes jaar heb ik met veel toewijding de klant voorzien van informatie rondom de Wet Maatschappelijke Ondersteuning. Ik heb me ontwikkelt tot een geroutineerd front/backoffice medewerker met veel kennis van de sociale kaart van Bertatown. Ik werk methodisch en snel. Ik ben goed in staat om de soms complexe regelingen op een begrijpelijke manier uit te leggen aan de belanghebbenden. Klanten kunnen op mij rekenen als het gaat om het oplossen van een probleem, ook als dat extra inzet kost. Een respectvolle bejegening staan bij mij hoog in te vaandel.

Ik heb ruime ervaring met MS Office en diverse cliëntregistratiesystemen. Ik ben een integere collega en een rustig persoon die graag de puntjes op de i zet. Ook neem ik een onverwoestbaar goed humeur met me mee.

Voor nadere informatie met betrekking tot mijn studie, persoon en ervaring verwijs ik u naar bijgesloten curriculum vitae.
Ik hoop dat ik uw interesse heb kunnen wekken met deze brief en hoop dat u mij zult uitnodigen voor een sollicitatiegesprek. Met grote belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren