Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 december 2014, 17:35
Hetisbestlastig Hetisbestlastig is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 december 2014
Berichten: 1
Hetisbestlastig is on a distinguished road
Standaard Na 15 jaar weer een sollicitatiebrief schrijven

Zouden jullie feedback kunnen geven op mijn sollicitatiebrief?
Op dit moment ben ik nog werkzaam, alleen gaat dit door een reorganisatie veranderen

Geachte mevrouw xxxx

Naar aanleiding van de vacature op de site van xxx wil ik mijn interesse bevestigen voor de functie van "supervisor xxxxx". De vacature heeft me erg enthousiast gemaakt over de mogelijkheid om een mooie stap te zetten in mijn carrière. Ik ben ervan overtuigd dat de beoogde functie mij op het lijf is geschreven en wil graag uitleggen waarom ik dit denk.

Na een carriereswitch als leidinggevende in de horeca ben ik inmiddels 3 jaar als logistiek medewerker actief. In een zeer korte periode heb ik de operatie op de expeditie mijzelf eigen gemaakt. Voor de 60 chauffeurs en bijrijders en 40 medewerkers warehouse ben ik een betrouwbare en ondersteunende factor geworden. Ook kunnen mijn collega's op mij bouwen, omdat ik de expeditie operationeel zelfstandig draaiende kan houden.

De eerste reden waarom ik denk goed te passen bij de functie van “supervisor xxxxx” is mijn vermogen om richting en sturing te geven aan mijn directe collega’s op de afdeling . Dit geldt zowel voor de dagelijkse individuele werkzaamheden als het actief najagen van de doelstellingen van de afdeling als geheel. Het coördineren van het logistieke proces, om zo samen een gezamenlijk doel te verwezenlijken geeft me veel genoegdoening en plezier.

De tweede reden waarom ik denk dat de functie mij op het lijf geschreven is, is mijn leidinggevende ervaring die ik in mijn huidige en vorige baan opgedaan heb. Ik heb 10 jaar bij xxxx gewerkt en daar verschillende leidinggevende functies functies bekleed.

De derde en tevens laatste reden waarom ik denk de geschikte persoon te zijn voor de functie, zijn mijn beoordelingsgesprekken. Sinds ik werkzaam ben bij xxxx, heb ik steeds positieve feedback gekregen. Zowel van mijn directe leidinggevende xxxx en de logistiek manager xxxx.

Als ik u heb kunnen overtuigen, door mijn brief en cv, dat ik de kandidaat ben waar u naar op zoek bent, dan zie ik uw uitnodiging voor een (verdere) kennismaking graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren