Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 januari 2009, 18:19
Estherhaley Estherhaley is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2009
Berichten: 3
Estherhaley is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief XXXX Accountants. Kan iemand hem nalezen? Dank u!

Hier is hij dan. Ik twijfel of ik wel genoeg over het bedrijf erin heb of dat ik teveel over mezelf praat... Alle kritiek is welkom het is mijn eerste keer.

Geachte mevrouw xxxx,

Bij het zien van de stand van XXXX op de XXXXbeurs van 22 november 2008, was ik meteen enthousiast. Hierna heb ik een meeloopdag gevolgd op de vestiging Amstelveen en dit beviel mij zo goed dat ik graag bij u wil solliciteren voor de vacature Junior Assistent Accountant. De sfeer bij XXXX en de ambitie om altijd het onderste uit de kan te halen spreken mij ontzettend aan.

Tijdens mijn laatste drie jaar op het vwo heb ik het vak Management en Organisatie gevolgd waarin de beginselen van het boekhouden worden behandeld. Omdat ik dit een geweldig vak vond wilde ik hier graag in doorgaan en toen de studie Accountancy voorbij kwam was ik gelijk verkocht.

Door de veelzijdigheid van mijn bijbaantjes weet ik dat ik zowel in een team als zelfstandig goed kan werken. Ik weet mij snel aan te passen aan verschillende situaties en ik heb de ambitie om mezelf tot het maximale te ontwikkelen zowel op zakelijk als op sociaal gebied.

Het lijkt mij een uitdaging om als Junior Assistent Accountant bij XXXX Accountants aan de slag te gaan. Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Graag licht ik dan ook mijn brief en Curriculum Vitae in een persoonlijke gesprek aan u toe.

Met vriendelijke groeten,
Esther de Jong

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren