Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 oktober 2009, 11:02
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Solliciteren voor (junior) salarisadministrateur zonder ervaring

Dag allemaal
ik ben een jongeman van 29 en woonachtig in noord-holland en heb een arbeidsverleden dat geheel bestaat uit jobs waarbij ik voornamelijk fysiek werk heb verricht ( ben op dit moment werkzaam als vrachtwagenchauffeur )
sinds halverwege dit jaar ben ik bezig mij om te scholen tot ( junior ) salarisadministrateur. diploma BKL heb ik behaald en ben nu bezig met PDL waarvan ik onderdeel arbeidsrecht inmiddels ook heb behaald.
na ongeveer voor 5 sollicitaties (voor functie's van junior sal.adm. waarvoor 'studerend voor PDL' genoeg was) afgewezen te zijn vanwege gebrek aan relevante werkervaring vraag ik me serieus af wat mijn kansen in de toekomst zijn een passende functie te vinden.

daarom mijn vraag: weet iemand hoe ik toch aan deze baan kom, zijn er bijv bepaalde bedrijven (in een bepaalde sector?) waar je als echte starter toch kan worden aangenomen ( en eventueel worden begeleid ) ondanks gebrek aan werkervaring?
of weet iemand een goede manier om (relevante) werkervaring op te doen waarbij je kan doorgroeien tot bijv een junior functie?

andere tips zijn natuurlijk ook erg welkom!

trojanexe
Met citaat reageren