Los bericht bekijken
  #42  
Oud 24 augustus 2015, 14:56
terrortukker terrortukker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2015
Berichten: 1
terrortukker is on a distinguished road
Standaard

Dag allemaal,

Alle posts hier klinken mij vrij bekend in de oren dus ik denk ik plemp ook even wat. Ben 21 jaar en sinds ik de HAVO heb afgerond zit ik met het opleidingvraagstuk. Heb alleen maar kut baantjes gehad waar ik me nooit op mijn gemak heb kunnen voelen en zo snel mogelijk weer weg wou. Elke dag denk ik over mijn toekomst na en ik word er momenteel een beetje moe van. Ik schaam me vreselijk over het feit dat ik soms zonder baan of opleiding zit en als mensen me vragen waar ik mee bezig ben weet ik niet wat ik moet zeggen, kunt u zich dat voorstellen op verjaardagen of met visite etc.

Ik weet niet hoe ik het moet oplossen omdat ik een lichte vorm van sociale angst heb ontwikkelt waardoor ik niet solliciteer op bepaalde banen en niet begin aan opleidingen die mij enigszins interesseren. Ik heb wel het gevoel dat als ik iets 'leuks' vindt qua werk of opleiding dat ik me er dan voor de volle 100% kan inzetten. Het enige wat mij bezig houd is naar de sportschool gaan, dit doe ik met veel plezier en zou in principe best een opleiding willen volgen (geen personal trainer dit lijkt mij niks) die over 't menselijk lichaam gaat. fysiotherapeut of bewegingsstudies maar dan schrik ik meteen omdat ik dan naar een HBO school moet gaan, presenteren etc...
Met citaat reageren