Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 april 2013, 15:39
Tox Tox is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 april 2013
Berichten: 5
Tox is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie verzekeringsbank - hoe affiniteit met financiële sector verwoorden?

Beste mensen,

Ik wil graag solliciteren voor een traineeship bij een verzekeringsbank. Nu moet ik voor de sollicitatieprocedure mijn affiniteit met de financiële dienstverlening omschrijven. Ik heb echter qua activiteiten (studie, functies in commissies etc) of werk niks gedaan waar affiniteit met de financiële sector uit blijkt.

De functie waartoe het traineeship opleidt lijkt me gewoon heel leuk en de bedrijfscultuur van het bedrijf spreken me erg aan. Kortom, het gaat mij om vooral om de functie en het bedrijf. Dat het in de financiële sector is, maakt me niet zo heel veel uit. Maar ze vragen specifiek naar affiniteit met de financiële sector, dus ik kan het niet leeg laten.

Ik wil natuurlijk niet gaan zitten liegen, dus het moet wel waar zijn. Maar zelf kom ik niet verder dan "Ik heb zelf ook verzekeringen". Wat voor dingen kunnen jullie bedenken waar affiniteit met de financiële sector uit blijkt (behalve het studeren van economie o.i.d.)?

Vast bedankt!
Met citaat reageren