Los bericht bekijken
  #3  
Oud 10 oktober 2006, 16:58
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatiebrief etaleur/ etaleuse

Geachte heer/ mevrouw,

Regelmatig vergaap ik mij aan de schitterende etalages van Zara en Berschka. De etalages zijn origineel en stylish. Als ik langs een etalage loop van Zara of Berschka moet ik altijd even blijven staan om te kijken. Het lijkt mij dan ook geweldig om als etaleuse voor Zara of Berschka te werken. Vandaar deze open sollicitatiebrief.

Eerst zal ik mij even aan u voorstellen. Aangenaam, xxx xxxx, xx jaar. Gek op styling, creatief, zelfstandig, flexibel en op zoek naar een nieuwe creatieve en zakelijke uitdaging in mijn leven.
Mijn wens is altijd al geweest om een baan te vinden waarbij ik mijn gevoel voor mode en styling kan combineren met mijn ervaring in etaleren. Ook ligt mijn ambitie bij de modebranche waar trends en styling een grote rol spelen. Dit is dan ook de reden waarom een ambitieus en groeiend bedrijf als Inditex mij erg aantrekt.

Ik ben er van overtuigd de juiste kandidaat te zijn voor een functie als etaleur bij uw bedrijf te zijn. Na mijn opleiding op het Nimeto heb ik zowel bij mijn stage bij Prenatal als bij mijn vorige baan bij een etalagebureau en bij mijn huidige baan als visual merchandiser veel ervaring opgedaan in etaleren, styling, en vormgeving.
Bovendien ben ik gewend om veel te reizen en zelfstandig te werken. In het Kort samengevat: dit lijkt me gewoon een hele leuke baan waarin ik mijn gevoel voor styling en creativiteit goed tot uiting kan brengen.

Wanneer het enthousiaste gevoel wederzijds is hoop ik spoedig iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,

xxxx
Met citaat reageren