Los bericht bekijken
  #10  
Oud 11 oktober 2006, 19:26
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Talking Re: Open sollicitatiebrief etaleur/ etaleuse

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twinklestar Bekijk bericht
Naar aanleiding van jullie commentaar heb ik de brief weer aangepast!
Opbouwende feedback.


Citaat:
Eerst zal ik mij even aan u voorstellen. Aangenaam, xxx xxxx, xx jaar. Gek op styling, creatief, zelfstandig, flexibel en op zoek naar een nieuwe creatieve en zakelijke uitdaging in mijn leven.
Dit weg laten. Je kunt het beter vervangen door onderstaande tekst.

Mijn wens is altijd al geweest om een baan te vinden waarbij ik mijn creativiteit en mijn gevoel voor styling kan combineren met mijn ervaring in etaleren. Ook ligt mijn ambitie bij de modebranche waar een goed verzorgde en trendy etalage het visitekaartje is van de winkel. Dit is dan ook de reden waarom ik graag bij een ambitieus en groeiend bedrijf als Zara/Berschka zou willen werken.

Citaat:
Door mijn opleiding op het Nimeto en mijn werkervaringen als etaleuse bij xxxxx, een etalagebureau en mijn huidige baan bij xxxxx heb ik veel ervaring opgedaan in het etaleren en stylen van diverse etalages en winkels. Daarnaast heb ik geleerd om niet alleen creatief maar ook commercieel te denken. Ook ben ik eraan gewend om veel te reizen en zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Mooi stukje.

Citaat:
Graag zou ik nader met u kennis komen maken.
Dit is oké, maar ik zou er het volgende achter zetten: en ik hoop spoedig van u te horen.

Citaat:
Ik hoop dan ook dat wanneer het enthousiaste gevoel wederzijds is ik spoedig iets van u hoor.
Dit weg laten.


Succes, je bent er bijna!
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren