Los bericht bekijken
  #3  
Oud 7 november 2006, 10:42
Elmo Elmo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Berichten: 15
Elmo is on a distinguished road
Standaard Re: Hulp gevraagd bij het schrijven van sollicitatiebrief

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariekevanoosterhout Bekijk bericht
Beste Elmo,

Ik wil je best wel helpen, maar wat is een OK?

Je kunt je brief al veel persoonlijker (en dus minder kil) maken met behulp van de STAR-methode.
Dit houdt in dat je voorbeelden geeft van feitelijk (werk-)gedrag dat te maken heeft met het functieprofiel. Daarmee toon je aan dat je de functie waarop je solliciteert, goed zou kunnen vervullen. In jouw geval houdt dit bijvoorbeeld in dat je met een concreet voorbeeld uit je werkverleden je stressbestendigheid of zelfstandigheid aantoont.
Heel erg bedankt

OK= OperatieKamer assistent.

Ik heb tijdens mijn stage periode wel eens alleen gewerkt, (omdat de assistente door haar rug is gegaan). Dus afspraken maken, de medisch technische handelingen gedaan etc.

Verder had ik een keer een tel. gekregen (bij een ander stage adres) van een mevr. waarvan ze vermoeden dat haar zoon kanker had en ze had een afspraak op een laat tijdstip die dag. Ze wilde het eerder, maar ik kon alleen nog maar EEN SPEDGEVAL plaatsen. Ze werd heel emotioneel, ik wist dat haar zoon geen kanker had, maar goed dat kun je dus niet zeggen, anders schend je het beroepsgeheim. Dus heb ik haar gerustgesteld en alsnog geregeld dat ze eerder die dag (die enige plek ) kon komen.

Voorbeelden genoeg? , maar hoe moet ik dit plaatsenin een cv. ????????
Met citaat reageren