Los bericht bekijken
  #2  
Oud 11 maart 2008, 22:39
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie operator kaasmakerij

Hoi Jeroen,

Ik heb hieronder een paar tips en suggesties voor je neergezet.

Algemeen: Op veel plaatsen gebruik je een spatie voor een leesteken (bijvoorbeeld in de aanhef). Dit is niet correct, een punt of komma moet direct na het voorgaande woord geplaatst worden. Dus: "Geachte mevrouw van Dijk,". Pas dit ook in de rest van je brief aan.

Citaat:
Betreft: Solicitatie op de vacature voor operator .

Emmercompascuum , 11 maart 2008 .
Deze twee regels moeten van plaats verwisseld worden (dus eerst de plaats/datum, daarna pas de betreft-regel. Gebruik van een witregel is goed)

Citaat:
Met deze brief zou ik graag willen solliciteren naar de functie van operator binnen u bedrijf .
u moet hier zijn uw

Citaat:
U bent op zoek naar personeel dat bereid is om nog iets te leren en oog heeft voor een kwaliteits product .
kwaliteits product moet zijn kwaliteitsproduct

Citaat:
Ik ben een gemotiveerde en netjes werkende productie man met oog voor kwaliteit .
Productie man moet zijn productieman

Citaat:
Ik zie mij zelf wel als een geschikte kandidaat voor deze baan gezien mijn ruime ervaring binnen het productie proces .
Komt een beetje twijfelachtig over. Je mag best gebruik maken van bijvoorbeeld "Ik ben de geschikte kanditaat voor deze baan omdat ik ruime ervaring heb binnen het productieproces". Let op dat productie proces aan elkaar geschreven wordt.

Citaat:
Ook het ombouwen van lijnen en klein onderhoud plegen aan machine’s behoord tot één van mijn taken .
machine's moet zijn machines
Je noemt twee taken maar je zegt aan het einde "één van mijn taken". Gebruik liever "(...) machines behoren tot mijn taken".

Citaat:
En hoop dan ook snel iets van u te mogen horen .
Laat dit weg, het lijkt nu meer iets wat er nog snel bijgezet is dan iets wat bij de brief hoort.

Citaat:
Hoogachtend ,


J. Huigen .
Je naam voluit schrijven. Laat ook ruimte over voor je handtekening die tussen deze twee regels moet komen.
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren