Los bericht bekijken
  #5  
Oud 11 maart 2007, 22:36
laure laure is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 maart 2007
Berichten: 4
laure is on a distinguished road
Standaard Re: hoe verklaar ik gat in mijn c.v omdat ik in die periode kinderen heb gekregen

Op dit moment werk ik in de makelaardij, had ook het idee dat mijn toekomst daar lag/ligt (huizen verkopen ging me goed af), maar een andere functie in bv verkoop, commerciële dienstverlening, ik weet het zelf nog niet precies....ben nu op dit moment secretaresse op een makelaarskantoor, 4 jaar geleden assistent makelaar bij een ander kantoor hier in mijn woonplaats, bij dit kantoor werd mijn opleiding tot het behalen van mijn NVM diploma betaald, bij mijn huidige werkgever dus niet. Ik heb het er dus bij moeten laten daar ik twee kinderen heb heb die moeten studeren, en dat gaat voor. Ik zou nog 2 of 3 jaar moeten studeren om me volledig gecertificeerd makelaar/taxateur te mogen noemen, zwaar....wil het wel, maar studie is duur en voor mij (nu) onbetaalbaar. Studie van kinderen gaat voor. Vandaar dat ik op zoek ben naar misschien wel iets compleet anders. Makelaars-wereldje is klein, heb al bij 2 kantoren gewerkt hier in mijn woonplaats, een derde kantoor/werkgever hier lijkt me geen goed plan (concurrentiebeding en al dat soort zaken).

Dus zo zit het een beetje in elkaar, wat het belangrijkste is......ik wil met plezier naar mijn werk gaan, werk graag veel en hard, maar waar ik nu zit....ik krijg het gevoel niet voldoende te worden gewaardeerd, vandaar dus mijn zoektocht naar een andere baan, tips via deze site om een goede sollicitatie + c.v. te maken zijn meer dan welkom.

Gr. Laure
Met citaat reageren