Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 juli 2011, 18:38
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

http://www.carrieretijger.nl/forum/s...ead.php?t=6794

Twee keer dezelfde brief plaatsen is niet nodig hoor


Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw vacature op .... wil ik mijn belangstelling kenbaar maken voor de functie van assistent begeleider. Zoals u de functie omschrijft is dit voor mij de passende baan.

Momenteel ben ik werkzaam bij ...flex, maar ik zou naast mijn nul uren contract graag vaste uren willen werken. Doordat ik bij ....flex werk heb ik ervaring opgedaan bij verschillende locaties van .... Waarvan één van mijn vaste locaties WGS ... is. De cliënten waarmee ik werk hebben laag niveau en hebben o.a. autisme, down syndroom of een psychische beperking. Daarnaast werk ik af en toe ook bij ....... met oudere mensen met een verstandelijke beperking.
De taken die ik voornamelijk uitvoer in mijn huidige werk zijn: structuur bieden, veiligheid bieden, ADL taken. Taken staan in je cv
Tijdens het laatste jaar van de opleiding SPW 4, heb ik stage gelopen bij het .... in de bakkerij. Ik heb hier ervaring op gedaan met mensen met een licht verstandelijke beperking.Wat deed je daar?
Mijn hart ligt in de gehandicaptenzorg, dat ik deze mensen kan en mag begeleiden om ze deel uit te kunnen laten maken van de maatschappij vind ik een uitdaging in mijn werk.
Ik ben in staat om mijn handelen af te stemmen op de wensen en behoeften die de cliënt heeft of het nakomen van de afspraken en doelen zoals deze zijn opgesteld in het zorgplan.
Tijdelijk werk ik als vervangerop de dagopvang. Ik werk hier met oudere mensen waarvan een enkele dementerend is en een cliënt met psychische beperking. Mijn taak hier is dat de mensen een leuke dag hebben en niet vereenzamen.Taak staat in je cv

Zelf zie ik mij als een vrolijke, enthousiaste, creatieve en collegiale meid. In mijn werk staat empathie voorop. Ik kan duidelijkheid, structuur en veiligheid bieden voor de cliënt.
Door middel van het flex werk kan ik goed schakelen tussen diverse cliënten en mijn handelen daarop afstemmen.
Het observeren en rapporteren wordt in mijn huidige werk als positief beaamd.

Voor verdere informatie met betrekking tot mijn werkervaring verwijs ik u naar mijn C.V.

Graag zou ik in een gesprek mijn motivatie verder willen toelichten.

Zoiets?
Met citaat reageren