Los bericht bekijken
  #6  
Oud 22 april 2009, 20:56
kikelientje kikelientje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 31
kikelientje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief pedagogisch medewerkster kinderdagverblijf

Ik wil graag een sollicitatie versturen, maar ben er geen kei in :P
Zouden jullie deze brief kunnen nalezen en zeggen wat jullie ervan vinden en zo nodig veranderen?

alvast bedankt![/B]


Naam,
Adres

Etc.

Betreft: sollicitatiebrief pedagogisch medewerkster


Geachte mevrouw Janssen,

Mijn belangstelling werd gewekt door de vacature voor pedagogisch medewerkster op 30 april 2009.
Ik ben zeer enthousiast in het organiseren van activiteiten die inspelen op de belevingswereld van kinderen.

In juli 2008 heb ik mijn diploma SPW niveau 4 onderwijsassistent in ontvangst mogen nemen. Tijdens mijn studie heb ik 4 jaar stage gelopen op verschillende basisscholen, voornamelijk in de onderbouw. Ik heb veel geleerd in die periode, zoals het stimuleren van kinderen en heb gemerkt dat mijn interesses het meest op pedagogisch vlak liggen dan op didactisch vlak.

Het is voor mij een uitdaging om met kinderen te werken omdat ik vind dat ieder kind uniek is en zijn eigen karakter en kwaliteiten heeft. In die ontwikkeling wil ik het kind graag begeleiden.
Een goed pedagogisch klimaat in een groep is daarbij zeer belangrijk.
Kinderen weten bij mij al snel wie ze voor zich hebben staan. Ik ben altijd open naar kinderen toe en benader ze op een positieve manier zodat ze zich veilig en geborgen voelen. misschien kun je deze twee alinea's samen voegen

Op dit moment ben ik werkzaam als vervangster voor de instelling MIK. Door het vervangend werk heb ik mij kunnen bewijzen op diverse instellingen met diverse doelgroepen, dus heb ervaring met alle soorten leeftijden.
Ik werk graag in teamverband maar vind het ook fijn om zelfstandig te werken. Een goede en open communicatie vind ik hierbij erg belangrijk.

Voor nadere informatie met betrekking tot mijn studie, persoon en ervaring verwijs ik u naar mijn bijgesloten Curriculum Vitae.
Ik hoop u met deze brief voldoende te hebben geďnformeerd verblijf ik,

Hoogachtend,

(handtekening)

Naam[/QUOTE]

voor de rest is de brief wel goed..
probeer eens om bij andere brieven te gaan lezen en daar ideeen uit te halen.
ik snap dat het moeilijk is maar probeer eens of vraag feedback op je brief bij bedrijven.

Gr,
Caroliena
Met citaat reageren