Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 maart 2014, 17:08
boompje boompje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 september 2012
Berichten: 16
boompje is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Wat ik me afvraag, je hebt daar net 8 maanden stage gelopen. Kun je niet gewoon bellen met iemand daar? Persoonlijk contact is altijd een makkelijkere weg dan via een brief. Vraag desnoods een gesprek aan met je oude stagebegeleider om je afstuderen te vieren, je stageverslag te overhandigen en vraag zo verder. Als jouw stagebegeleider jouw voorstelt aan de grote baas geeft dat meer impact dan een anonieme brief.

Dat is ook een beetje wat ik mis in je brief. Ik zou in je brief meer laten doorschemeren dat je een fantastische stage hebt gehad, en je het ontzettend jammer vindt dat het voorbij is en daar graag wilt blijven werken. Geef aan op welke afdeling je hebt gewerkt, dat je stagebegeleider enthousiast is etc.

Daarnaast zou is je taalgebruik wat wollig, het kan meer to-the-point. bijvoorbeeld: Ik heb veel ervaring op mogen doen op het gebied van de behandeling van... dit kan worden: Ik heb veel ervaring opgedaan met de behandeling van... Dit leest prettiger, en je komt zekerder over.

Succes!
Met citaat reageren