Los bericht bekijken
  #8  
Oud 22 juni 2009, 15:21
ds12q ds12q is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 juni 2009
Berichten: 1
ds12q is on a distinguished road
Standaard Re: HBO opleiding kiezen

Ik ben zelf bezig met een opleiding genaamd: 'mhbo economie excellent' aan het roc asa.
en heb net mijn stage afgerond en ben op dat adres aangenomen als marketing medewerker. Zelf ben ik goed in het ondwerpen van dingen: leaflets, websites en andere grafische dingen en ik ben vooral logisch met van alles bezig.

Ik heb mijn vmbo-t diploma gehaald met alleen maar 7 en 8 op het rapport waarbij de enige 7 voor duits was en de 8 voor natuurkunde, scheikunde, nederlands, economie en voor engels.
en nu weet ik eigenlijk niet zeker wat ik wil gaan doen in de nabije toekomst.
Zelf vindt ik het prettig om met computers bezig te zijn en daarmee te kunnen werken. ik heb er aan gedacht om gamedesign mbo als opleiding te doen maar 4 jaar duurde mij te lang dus heb ik voor de 2 jaar lange mhbo opleiding 'mhbo economie excellent'.

Ik heb een keer eerder een carriere test gedaan maar daar kwam uit dat ik van alles een beetje kan dus ik weet eigelijk niet wat ik wil gaan doen of waar ik echt goed in ben.

Om een beetje overzicht te geven wat ik precies voor iemand ben,
ik ben:
17 jaar, man,
creatief
gemotiveerd
doelgericht
fantasierijk
collegiaal
logisch ingesteld
goed inzichtelijk vermogen
sportief

en dat was het wel zo'n beetje,

Zelf heb ik al gekeken voor technische bedrijfskunde, bedrijfskundige informatica en Mediatechnologie (Elektrotechniek). maar ik weet niet wat het beste bij mij past of waar ik het beste in ben. (of wat ik leuk vind)
Met citaat reageren