Los bericht bekijken
  #2  
Oud 9 augustus 2009, 23:42
Youngb Youngb is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2009
Berichten: 11
Youngb is on a distinguished road
Standaard Re: Help! Fantastische baan, maar is mijn brief goed genoeg?

Ik heb de brief aangepast. Veel "ik denk" eruitgehaald. Zinnen ingekort. Inhoudelijk wel een goede brief die past bij de vacature.


Geachte mevrouw X,


Toen ik uw vacature zag op het internet maakte mijn hart een sprongetje. Dit is precies de baan waar ik naar op zoek ben. Tijdens mijn opleiding heb ik vaak gedacht: “bestond er maar een opleiding waarbij ik mijn vaardigheden met mijn talenkennis kan combineren”, die opleiding heb ik nooit gevonden, maar die baan bestaat dus wel!

Deze baan lijkt perfect bij mij te passen. Ik zal u uitleggen waarom.
Deze baan past bij mij. De taken die u omschrijft me op het lijf geschreven zijn. Het is precies wat ik zoek en waar ik goed in ben. Intercultureel werken in een dynamische omgeving is voor mij geen probleem maar een pré, ik heb een passie voor talen en in een dynamische omgeving ben ik juist op mijn best.
Ik pas bij uw organisatie. Ik voldoe aan het door u geschetste profiel. Ik kan me goed kan vinden in de kernwaarden Openheid, Verantwoordelijkheid, Vakmanschap en Bezieling. Bovendien kan ik mij goed kan inleven in de internationale studenten. Ik ben zelf een jaar au pair ben geweest in Parijs.

Momenteel ben ik mijn opleiding Commercieel medewerker Marketing en Communicatie aan het af ronden. Ik loop nog tot en met september stage, waarna ik mijn diploma in ontvangst mag nemen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek de gelegenheid krijgen u te overtuigen van mijn enthousiasme voor deze baan.

Ik kijk met belangstelling uit naar uw reactie.



Met vriendelijke groet,

Yvet.


Ik reageer op de volgende vacature:

Medewerker Front- en Backoffice
Bureau International Office



Uw resultaten

U onderhoudt direct communicatie met buitenlandse inkomende, zittende en uitgaande studenten
U draagt zorg voor de afhandeling van dossiers van studenten en onderhoudt hierover contact met zowel interne- als externe relaties
U handelt dossiers af ten behoeve van de aanmeldings- en toelatingsprocedure
U communiceert met inkomende studenten en partners in het buitenland over de aanmeldings- en toelatingsprocedure
U geeft ondersteuning aan studenten en beantwoordt vragen vanuit het frontoffice
U bent aanspreekpunt binnen IO en staat studenten en medewerkers te woord en informeert hen over zaken m.b.t. studeren vanuit het buitenland bij x (telefonisch, via mail, brief en persoonlijk) dan wel studeren in het buitenland en verwijst evt. door naar betreffende instanties
U bent verantwoordelijk voor het beheer van e-mailaccount van International Office
U verzorgt algemene administratieve werkzaamheden zoals de postbehandeling en telefoon zowel van het front- als het backoffice
U verzorgt in het backoffice de randvoorwaarden voor het verblijf van de internationale studenten
U verricht werkzaamheden namens studenten in het kader van visa en verblijfsdocumenten.

Uw profiel

Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en het Engels;
Intercultureel werken is voor jou geen enkel probleem;
MBO werk- en denkniveau met werkervaring binnen een dynamische omgeving;
Binnen een team doel- en resultaatgericht kunnen werken;
Zelfstandige en initiatiefrijke werkhouding;
Probleemoplossend vermogen;
Stressbestendig binnen een dynamische omgeving;
Klantgerichte en dienstverlenende instelling;
Flexibele taakopvatting;
Kennis van MS-office.

Alvast bedankt voor jullie reactie![/QUOTE]
Met citaat reageren