Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 mei 2007, 19:27
marvel marvel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 mei 2007
Berichten: 1
marvel is on a distinguished road
Standaard Aanbod wisselen van functie

Binnen het bedrijf waar ik momenteel werk, heeft men mij een aantal maanden geleden gevraagd of ik interesse had voor een andere meer leidinggevende functie met meer doorgroeimogelijkheden. Momenteel werk ik 40 uur en heb ik de woensdagmiddag vrij (wat op zich erg goed uitkomt voor de opvang van onze kinderen).
Men heeft mij verzocht deze woensdagmiddag in te leveren als ik de functie graag zou willen. Hierbij heb ik aangegeven dat ik daarvoor één en ander privé moet omzetten maar dat dat wel zal lukken.
Nu heeft men mij pas het schriftelijk aanbod gedaan. Het komt er op neer dat ik 45 uur zou moeten gaan werken tegen het huidige bruto uurloon, eventuele overuren zijn er tevens in verwerkt. Na ca. een half jaar wordt er een evaluatie gedaan en als het goed is, kom ik in een hogere inschaling.

Met dit aanbod ben ik nog niet accoord gegaan, aangezien ik mijn woensdagmiddag moet inleveren, meer uren werk per week en evt. overuren niet extra worden uitbetaald terwijl hier op korte termijn geen financiële compensatie voor is. Zelf vindt men het aanbod aantrekkelijk aangezien het salaris als alles goed gaat beduidend hoger zal zijn (men laat mij echter geen inzage geven in de eventuele toe te passen inschaling).

Op zich zijn de vooruitzichten op langere termijn inderdaad goed, maar ik vindt dat men op korte termijn hiervoor al wat tegenover kan stellen. Wie heeft er nog tips of advies hoe verder te handelen. Over een paar dagen vindt een vervolggesprek plaats. B.v.d. voor evt. reacties.
Met citaat reageren