Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 oktober 2008, 20:32
Loesje08 Loesje08 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juli 2008
Berichten: 3
Loesje08 is on a distinguished road
Standaard Tips gevraagt voor eventuele verbetering..

Graag tips en aanwijzingen voor eventuele verbetering van deze brief!
Het betreft een sollicitatie voor Spreekuurplanner/ administratief medewerker.
Ze vragen, creatief, computerervarig, oplossingsgericht en stressbestendig.Affiniteit met de zorg is een pre.

Alvast bedankt voor de reacties!

gr Loes



Betreft: Sollicitatie Spreekuurplanner/ administratief medewerker.

Geachte Mw. xxx,

Naar aanleiding van de vacature in het xxxx weekblad van 23 oktober jl. , toon ik mijn enthousiasme voor deze functie.

Al geruime tijd ben ik op zoek naar een opleiding\ werkplek die bij mij past.
Ik ben al 7 jaar werkzaam in de zorg maar ben erachter gekomen dat de werkzaamheden in de zorg mijn interesse hebben verloren. Ik sta voor mijn gevoel hier stil wat betreft leren en groeimogelijkheden en vind dat mijn talenten meer tot uiting komen binnen administratieve functies.
Ik wil nog steeds werken met mensen maar wel op een heel ander vlak als ik dat nu doe.
Ik ben goed in het organiseren, plannen en documenteren van gegevens.
Ik ben geduldig, perfectionistisch en werk graag.

Mijn idee van de functie spreekuurplanner/ administratief medewerker lijkt mij dus ook de ideale baan voor mij, daar ik denk dat ik een aanvulling kan zijn voor het team. Ik kan zelfstandig werken maar ook in teamverband. Ik ben zeer leergierig en verruim graag mijn blik en ervaring.
Graag zou ik mijn motivatie nader willen toelichten. In goed vertrouwen dat deze brief en mijn ervaring ertoe leidt dat u mij uitnodigt voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren