Los bericht bekijken
  #3  
Oud 15 augustus 2012, 14:26
Beewee's schermafbeelding
Beewee Beewee is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 15 augustus 2012
Berichten: 133
Beewee is on a distinguished road
Standaard

Hallo Jerisa,

Leuk om een stagesollicitatie te lezen. Allereerst: je volledige naam staat in je brief, misschien beter om die voor het forum er even uit te halen.


Verder valt me op dat je weinig specifiek bent. Ik zou het als lezer wel leuk vinden om te weten dat je enthousiast bent om bij mij te komen werken, maar ik kan uit je brief niet opmaken waarom je dat zo graag wilt. Ik zou er gewoon bij vertellen waarom je enthousiast bent over de Rabobank (dus waarmee deze bank zich positief van andere onderscheidt, welke kansen je er denkt te krijgen). En zoals Lotte al zei: laat ook weten wat je ambities zijn. Dan weet de lezer een beetje wie je bent en dat spreekt veel meer aan. je hoeft ze niet allemaal te noemen, maar kies gewoon de twee of drie belangrijkste uit. Ook vertel je dat je nu veel meer verantwoordelijkheden op je durft te nemen, dat is mooi, maar ik zou dat wat gerichter formuleren. Ik kan nu niet inschatten op welk niveau je verantwoordelijkheden op je durft te nemen, welke taken je graag uitvoert.

Je Nederlands is goed, maar wel staan er wat woorden in die aan elkaar geschreven horen te worden ipv los. Ook zijn er wat spaties te veel. Maar dat is meer een zaak van een laatste controle.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn commentaar en ik wens je succes.

Met vriendelijke groeten,
Beewee
Met citaat reageren