Los bericht bekijken
  #15  
Oud 2 maart 2010, 20:11
Vreemdeling Vreemdeling is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Berichten: 18
Vreemdeling is on a distinguished road
Standaard Re: Salaris remedial teaching zelfde als onderwijsassistent?

Dag beste mensen, bedankt voor de toen gegeven reacties.

Ik heb de baan toentertijd niet aangenomen, omdat ik een andere baan aangeboden kreeg.

Nou ben ik weer werkloos, en heb ik toch weer gesolliciteerd bij een basisschool. Ik ben aangenomen vandaag, als klasse-assistente (schaal 4) maar moet wel gewoon zelfstandig lesgeven. Dit noemen ze één of andere constructie, ik val nog wel onder supervisie van een bevoegd docent. Het gaat om groep 2, basisonderwijs.

Ik vroeg me af of ik vooralsnog hierover kan onderhandelen (bonussen etc.? ze vertelden me dat ze daar het geld niet voor hebben), ik moet gewoon de taak van een docent uitvoeren. Volgende week heb ik het gesprek met de pa medewerker. Het is dat ik niets anders kan vinden nu en het gewoon echt hoge nood is, anders kan ik mijn huur niet betalen!

Ik moet ook 3 dagen meelopen, om te observeren eerst. Kan ik hiervoor betaald krijgen? Ik heb nog geen contract ondertekend, omdat de pa medewerker pas volgende week terugkomt.

Ik heb met mijn lerarendiploma gewerkt als maatschappelijk werker en dat zonder ervaring of opleiding. En toen zat ik in schaal 8, trede 1.

Weet iemand ook waar ik kan kijken hoeveel ik ga verdienen met schaal 4?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren