Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 december 2014, 22:22
fr-1985 fr-1985 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 december 2014
Berichten: 1
fr-1985 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief graag feedback

Geachte heer/mevrouw,

Met belangstelling heb ik op internet de vacature gelezen waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een Potentieel (assistent) filiaalmanager. Tijdens het lezen van deze advertentie ben ik erg enthousiast geworden over deze functie en jullie onderneming. Omdat het functieprofiel goed aansluit bij mijn kennis, vaardigheden heb ik besloten te solliciteren

Wat mij bijzonder aanspreekt van deze functie, is de veelzijdigheid van de functie en het werken bij een internationaal bedrijf met volop kansen om mijzelf te ontwikkelen en door te groeien binnen jullie onderneming.

Direct na de afronding van mijn MBO-4 opleiding Manager Opslag & Vervoer ben ik begonnen bij mijn huidige werkgever. Bij dit bedrijf ben ik 8 jaar werkzaam als logistiek planner waarbij ik te maken heb met klantencontact en steeds vernieuwende processen. In deze functie heb ik geleerd om resultaat gericht te werken binnen een snel groeiende onderneming, ook heb ik de afgelopen jaren gewerkt aan verschillen projecten waaronder het verder ontwikkelen van het ERP systeem.
.

Ik ben van mening dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een goede kandidaat ben voor deze functie. Mijn cv ,die u in de bijlage vindt, en brief licht ik graag toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,


Graag op of aanmerkingen, heb het gevoel dat er nog wat ontbreekt :-)
Met citaat reageren