Los bericht bekijken
  #2  
Oud 9 maart 2011, 22:51
Xxx Xxx is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Berichten: 53
Xxx is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ybmhofman Bekijk bericht
En dit is mijn brief:

Ik heb de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening voltooid, aan de Christelijke Hogeschool Ede. Daarna heb ik een master in culturele antropologie en ontwikkelingssociologie behaald aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Ik zou graag willen terugkomen op de Christelijke Hogeschool Ede nu als docent
Ik heb even met je tweede alinea zitten schuiven. Ik zeg niet dat dit beter is, maar even ter illustratie: nu maak je direct kort duidelijk dat je niet zomaar docent wilt worden maar specifiek bij deze instelling. Hier je ervaring in de kinderopvang noemen lijkt me minder relevant. Tenminste... zoals je het in de tweede alinea had staan denk ik niet direct aan stagebegeleiding maar meer aan groepsbegeleiding van 0-18 jarigen (of volwassen gehandicapten) terwijl je blijkbaar (paar zinnen verder) wel stagiaires hebt begeleid en dat is erg relevante info!.
Kun je in de derde en vierde alinea iets meer vertellen over wat je bijvoorbeeld deed en hoe je zaken aanpakte? Deze alinea's zijn relatief kort vergeleken bij de tweede alinea.

Ik ben starter in een heel ander vakgebied, maar hopelijk heb je hier iets aan.
Met citaat reageren