Los bericht bekijken
  #11  
Oud 13 maart 2014, 14:12
Sinne Sinne is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 maart 2014
Berichten: 2
Sinne is on a distinguished road
Standaard

Vam Loverboy naar MER? Respect!

IK had ook zo'n gat in mijn CV, dan wel niet met een loverboy, laten we zeggen dat ik een tijdje alles deed wat God verboden heeft.

Zelf trad ik niet in detail in mijn CV, als een werkgever daar iets over wil weten kan hij daar bij het gesprek naar vragen. Ik heb er even een paar oude CV's bijgepakt:

"een turbulente periode waarin er veel gebeurde op het persoonlijke vlak en die mij veel geleerd heeft: doorzettingsvermogen, kunnen relativeren....."

Of: "dat ik nu zo'n sterke persoonlijkheid ben heb ik mede te danken aan deze periode"

Daar krijg je geheid vragen over en dat was ook zeker mijn bedoeling, op die manier kan ik in ieder geval de conclusie van de werkgever een beetje sturen; mijn best doen om de focus te houden op wat het opgeleverd heeft en minder op hoe wat er precies gebeurd is, of welke keuzes ik gemaakt heb destijds.

Hoeveel details ik gaf liet ik afhangen van het gesprek, de ene keer wat meer de andere keer wat minder, je mag best vaag blijven daarover. Er is tot nu toe nog maar 1 werkgever geweest die ik tijdens het gesprek volledige openheid van zaken heb gegeven maar dat was ook hele bijzondere. Ik werd overigens wel aangenomen na dat gesprek.
Met citaat reageren